Turisme de Barcelona y la Diputación fusionan sus Convention Bureau

NOTA DE PRENSA EMITIDA POR TURISME DE BARCELONA

Turisme de Barcelona i la Diputació de Barcelona han arribat a un acord per fusionar els seus respectius Convention Bureau, les oficines de promoció del turisme de congressos, convencions i viatges d’incentius.

D’aquesta manera, el Barcelona Convention Bureau (BCB) i el Barcelona Province Convention Bureau (BPCB) s’integren ara en una sola entitat amb l’objectiu de reforçar la destinació Barcelona com a receptora d’aquest tipus d’activitats.

Ja fa temps que les dues entitats cooperaven de forma estreta gràcies a la signatura de diversos convenis de col·laboració, i fruit d’aquesta feina conjunta es va veure l’oportunitat d’unificar tots dos Convention Bureau en una única oficina, que tingués com a àmbit territorial tant la ciutat com les comarques de Barcelona.

El nou BCB compta amb més membres, més recursos i, en definitiva, més oportunitats per realitzar la seva tasca, a més de simplificar la relació amb els clients i organitzadors amb un interlocutor únic.

L’acord significa augmentar de forma considerable la seva oferta, ja que se sumarà ara la d’altres ciutats i comarques.

“La integració de les dues oficines és una gran fita que potenciarà encara més Barcelona com una de les destinacions punteres a escala mundial en turisme de reunions i negocis”, assegura Christoph Tessman, director del BCB.

Amb aquesta integració, els 18 membres del BPCB passen a formar part del BCB i la Diputació de Barcelona s’incorporarà al comitè i a l’equip tècnic com a membre de ple dret.

INGRESSOS DE 1.500 MILIONS D’EUROS

El turisme de reunions o negocis, que incorpora els congressos, convencions i viatges d’incentius, és considerat una activitat clau i de valor afegit per al territori.

De fet, és el segment turístic que genera un major impacte en altres sectors de l’economia i, segons les últimes dades disponibles, deixen a Barcelona uns ingressos econòmics directes de 1.500 milions d’euros.

Anuncios