Nueva tarjeta-descuento para conocer el Modernismo de Barcelona y alrededores

NOTA DE PRENSA EMITIDA POR TURISME DE BARCELONA

Turisme de Barcelona ha presentat, en el Saló B-Travel, un nou producte pensat per al visitant repetidor que vol conèixer altres indrets i atractius fora del circuit turístic habitual i que s’interessa per la cultura i per aprofundir en la identitat de la ciutat i del país.

Es tracta de la targeta “Barcelona Pass Modernisme”, un nou producte semblant a la “Barcelona City Pass” o la “Barcelona Card”, però especialitzada per a un segment i en una determinada oferta cultural, com és el modernisme.

Aquesta nova targeta està pensada per a un tipus concret de visitant repetidor -més del 50%- majoritàriament interessat en la cultura, però que a mesura que coneix la ciutat, deixa de visitar aquests equipaments més freqüentats.

Va dirigida a usuaris que volen aprofundir en el coneixement del modernisme, més enllà de les grans obres i els grans arquitectes coneguts arreu del món.

La nova targeta de Turisme de Barcelona és vàlida per a 7 dies que, pel preu únic de 90€, inclou l’entrada a 15 edificis modernistes de Barcelona i de 4 municipis de la demarcació (Mataró, Canet de Mar, Terrassa i Sitges), a més a més d’una mini guia.

L’objectiu és donar a conèixer allò més desconegut del patrimoni modernista i sortir dels circuits turístics habituals. La nova targeta suposaria fins a un 50% d’estalvi en la visita a tots aquests edificis.

Es tracta d’un producte pensat pel visitant, però també pel ciutadà. De fet, aquest és el primer producte pensat, de manera integral, amb el territori –gràcies al conveni amb la Diputació- i que inclou fins a quatre diferents poblacions de la demarcació extensible a altres municipis.

D’aquesta manera, comportarà la desconcentració i distribució dels beneficis del turisme cap a altres indrets més enllà dels límits administratius de Barcelona.

El paraigües de la marca Barcelona Pass

Barcelona Pass és una marca paraigua sota la qual es poden crear modalitats temàtiques i extensible a altres poblacions.

Turisme de Barcelona, a partir de l’Informe de Repetibilitat, ha observat que el nombre de repetidors de Barcelona és molt alt (+50%, arribant al punt més alt del 61% el 2006).

Aquests acostumen a venir per oci i per motius professionals, la majoria dels quals procedents d’Espanya, seguit de França i Regne Unit.

La despesa total durant l’estada per persona i dia augmenta a mesura que visiten més la ciutat, i la partida on destinen més diners és al menjar, independentment al nombre de vegades que visiti Barcelona.

L’arquitectura, la cultura i l’entreteniment ocupen les tres primeres posicions del rànquing de valoració dels visitants amb notes de 9,6 en arquitectura, 8,74 en cultura i 8,52 entreteniment.

Aquests són els espais modernistes que es poden visitar amb aquesta nova targeta:

Barcelona
Casa Ametller
Palauet Casades
Biblioteca Arús
Palau de Quadres
Casa Rocamora
Casa Felip
Casa de les Punxes
Palau de la Música catalana
Sant Pau Recinte Modernista
Casa Vicens

Terrassa
Museu Nacional Tecnologia de Catalunya
Casa Alegre de Sagrera

Sitges
Cau Ferrat i museu Maricel

Mataró
Casa Coll i Regàs

Canet
Casa Museu Domènech i Montaner